Tuesday, 1 September 2015

Sabun Lulur Kasih SLK SDM


SABUN LULUR KASIH (SLK) RM36 100gm:


SENSATION MEDICATED SCRUB SOAP "LULUR KASIH" RM36 /100gm:~SENSASI DIRIMU MEMPESONAKAN...

Berspa lah dengan meLulur Kasih diri anda dirumah . Sabun Lulur Kasih dapat membantu:
~ membuang cell kulit mati,
~ melembutkan kulit seluruh badan ,
~ membantu peredaran darah,
~ membantu untuk menghapuskan gatal,
~ bekas-bekas kudis,
~ panau,
~ parut serta jerawat badan dan anti radang.

Antara ramuan2 sabun lulur kasih....

Bebas bahan kimia dalam proses pembuatan sabun. Tingkat kesihatan dan kenyamanan kulit. Khas untuk seluruh tubuh badan dan bukan di muka iaitu:


-temu kunyit,
- pulut putih,
- kayu manis,
- sireh,
- minyak zaitun dan lain2 -lain lagi..

Bertindak sebagai antiseptik, membersihkan,mengeluarkan kotoran dari sel kulit mati serta menghaluskan kulit. Sesuai digunakan bagi badan-badan yang berjerawat dan bernanah,berparut , ton rona tak sekata, ketiak hitam. Kepada ibu2 selepas bersalin yang mengalami tenguk hitam, celah2 peha hitam dan celah-celah lipatan perut.

Sabun lulur kasih product keluaran SERI DEWI MALAM sudah berada dipasaran amat sesuai bagi semua jenis kulit dan menjadikan kulit lebih bersih..lembut..cerah..dan gebus....

yg mempunyai masalah kulit juga sesuai menggunakan Sabun Lulur Kasih ini..

TESTIMONI








Sabun lulur kasih

- Sabun lulur kasih (SLK) digunakan secara harian waktu mandi utk menanggalkan kulit mati,,,menghaluskan kulit,,,jerawat badan,,,masalah kulit,,,lebam,,,kudis,,,rawat parut,,,mencerahkan kulit & lain2 masalah kulit

sesuai dijadikan sbg spa mandian di rumah utk membersihkan & mencantikkan kulit

0174079332 (Nanie)

Bresto Serum Seri Dewi Malam SDM

Bresto Serum Membesar, Menegang & menganjalkan Payudara







Membesarkan & menegangkan breast terutamanya untuk wanita lepas bersalin, wanita yg mempunyai payudara kendur, bresto serum khasiat herba semulajadi dgn minyak aromaterapy dijamin selamat & berkesan untuk menegangkan kembali payudara anda,,,,

Bresto Serum with Aromateraphy adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk pembesaran payudara. Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggelaber. Ia mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.

Anda akan dapat merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi. Bahan aktif aslinya akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormone estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan manusia). Serum ini akan menstabilkankan hormon-hormon ini dan akan menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. Bresto Serum akan menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.

Aturan penggunaan:

Letakkan beberapa titik serum ini di tapak tangan dan urut secara membulat dan keatas dengan lembut di kedua2 payudara.
Lakukan (2) kali sehari di sebelah pagi dan malam.
Pengunaan Bresto Serum secara tetap dan teratur akan membantu menyerikan penampilan serta mendapatkan payudara yg montok dan menggiurkan.

Kelebihan pengunaan Breasto Serum.

1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
3) Menseimbangkan hormon wanita
4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Ramuan Bresto Serum..100% dari HERBA SEMULAJADI. Selamat dan Berkesan!!!

1) Ekstrak Biji Fenugreek – herba yang kaya dengan phyto-estrogen. Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.

2) Beri Saw Palmetto – mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara.

3) Biji Fennel – mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam proses pemantapan payudara

4) Akar Ubi Keladi Mexico – mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara

5) Daun Damiana – mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene, beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia membantu dalam proses pemantapan payudara secara semulajadi.



TESTIMONI BRESTO SERUM WITH AROMATERAPY


BOAS a.k.a BRESTO OIL AROMATHERAPHY SERUM 
> RM 65/20ml

JOM TAMPIL CANTIK DEPAN SUAMI ..PENYELESAIAN TERBAIK BUAT IBU YANG MENYUSUKAN ANAK!

TESTIMONI 1. 
“Ank da 2..yg first bf smpai adik dia kluar..adik bf 2bln je..pas stop breast jd kecik.kendur.kecut...ishh malu n myampah tgk..tgk bresto hari ke 2 nmpak brest mgembang..hari 3 puting da xtunduk malu2 lg..klu nk mbesar tu amik mse la bg yg stop bf..sbb dia nk repair brest tduduk kt tmpt asal..gne pon kdg2 gne 2kali shari kdg2 1kali skali..hoho tp kesannya ttp nmpk..lg la klu yg gne tu konsisten lg cpt..klu x rata je xde brest..”

TESTIMONI 2
“jgn x percaya, 3 weeks pakai, penuh menggebu cup baju kecik... jenuh cr tudung yg labuh sedikit jgn duk ats ngam2 dada.... sebb nmpk montoks mebukits gitew... usben da tegur, "labuh kan tdg mama yer yunk.." hahaha.... serius memg superb!”

TESTIMONI 3
" baru 2 hari pakai dh rs berdenyut.hari ke 5 dh berisi balik.kalau x, rs kecut je.tggu nk naik lif tingkat brp pulak lps ni:

TESTIMONI 4
" Yg x sangka tu bila seolah2 tepi nenen tu mcm ditambah2 isi pulak. sblm ni xde pulak. jd padat n berisi.."

TESTIMONI 5
"ingatkan perasaan sndri jer, tpi bila kemeja kena buat button tambahan atau lekat pin kecik supaya x terbuka ternyatalah bukan perasaan sndri. selain tu kan, malu nk kabo sbnornyer..keliling nipple tu jd coklat muda. sblm ni size 34..la ni size tu dh melimpah ruah termuntah2 keluar, nmpknya kena beli size 36 lah agaknya..kuang,kuang...."

BRESTO SERUM adalah insyaallah selamat kerana ia 100% dari bahan herba. Baunya sangat harum. Herbanya berfungsi dengan merangsang hormon estrogen (hormon wanita) di payudara lalu merangsang saraf2 payudara atau saraf2 glands. tiada masalah utk mereka yg bfeed juga. just bubuhkan 3-4 titik di tapak tangan dan urut membulat n ke atas. payudara akan memejal n mengeras. jika bfedd, susu akan memancut2 krn saraf telah dirangsang.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





















Perbezaan antara Bresto Serum dan Lovebird Oil LBO


Whatsapp: 0174079332 Nanie

Lovebird Oil (LBO) SDM

LoveBird Oil (LBO)-(Minyak Belacak)-RM65 (20 ML)



PRODUK SERI DEWI MALAM: LOVEBIRD OIL ...RM65/SEBOTOL

FUNGSI LOVEBIRD OIL:

Untuk encik suami...

- Melambatkan ejakulasi dan tahan lebih lama
- Membesarkan, menegang, memanjangkan zakar ke tahap maksima
- Mengelakkan tiada ereksi atau mati pucuk
- Memantapkan dan memadatkan tut-tut secara semulajadi
- Melancarkan perjalanan darah di bahagian zakar
- Melambatkan pancutan
- Menambahkan nikmat sang isteri
- Menguatkan dan memperkasakan tut suami

Untuk puan isteri:

- Menegang dan memejalkan payudara
- Menghaluskan dan menggebukan payudara
- Memadatkan, memejal dan menonggekkan punggung

Petua dan cara penggunaan (2x sehari):

Untuk Lelaki:

- Mulakan di pagi hari dgn meminum atau makan hidangan yg panas
- Para suami tidak digalakkan memakan yang sejuk dari peti ais
- Urutan sebaiknya dilakukan sebelah malam atau pagi
- Biarkan kering seketika dan blh beraksi bila2 masa
- Lakukan urutan selama sebulan, akan besar dan panjang secara semulajadi.
- Titikkan LoveBird oil ke tapak tangan dan sapukan ke seluruh zakar
- Genggam zakar dan urut perlahan2 menaik dari pangkal dubur ke arah kepala zakar
- Ulang selama 10 minit

Untuk perempuan:

- Sapukan pada payudara dan urutkan dari bawah ke atas dlm bentuk pusingan hingga ke pangkal ketiak
- Urutkan juga di pangkal ketiak dan lengan ke arah bahu
- Urutkan di punggung ke arah atas dan naikkan kaki ke belakang utk membentuk dan menaikkan punggung.
- boleh juga digunakan untuk "sengkak" dari punggung








WHATSAPP: 0174079332 NANIE

Wednesday, 5 August 2015

Vagina Tightening Gel VTG SDM



SDM VAGINA TIGHTENING GEL - RM56 (15ML)

Ramai yang tahu apa keistimewaan gel ini. Ianya berubat utk mematikan kuman - kuman di dalam faraj yang penyebab kepada keputihan.

Tahap keanjalan semulajadi vagina bukan sahaja disebabkan oleh proses kelahiran semata2 tetapi beberapa faktor lain spt usia, hubungan kelamin yg kasar dan terlalu kerap, kehilangan bentuk asal atau sememangnya longgar secara semulajadi.

Vagina yg longgar boleh mengakibatkan banyak masaalah apabila seseorang itu tidak dapat lagi merasai sensasi dan nikmat semasa bersama pasangan. Ini adalah satu pengalaman yg amat mengecewakan lalu lama-kelamaan hubungan menjadi dingin.

Dewasa ini pembedahan “vaginoplasty” semakin popular. Selain harganya yg mahal ia juga boleh membawa komplikasi2 lain atau kesan sampingan akibat pembedahan itu sendiri. Oleh itu VAGINA TIGHTENING GEL keluaran SERI DEWI MALAM adalah pilihan paling tepat, terbaik, selamat dan semulajadi utk digunakan.



VTG intimate gel adalah berubat, 100% herba semulajadi dan tidak merbahaya walaupun ia digunakan di dalam vagina. Herba2 spt manjakani, pueraria mirifica, aloe vera dan lain2 herba mengandungi elemen2 yg boleh mengetatkan kulit. Ektrak dari herba2 ini diadun ke dalam bentuk krim yang dapat memperbaiki keanjalan dan kekekatan vagina sehingga 80% jika digunakan secara konsisten. Ia adalah berubat utk mencegah dari bakteria atau fungus yg menyebabkan masaalah keputihan n bau kurang enak.



VAGINA TIGHTENING GEL SERI DEWI MALAM:


~Berubat dan Mengetatkan Vagina
~Memutarkan kembali jam biologi dan mengembalikan elasticity vagina
Pelincir Semulajadi
~Mengurang kesakitan akibat kekeringan
~Kesan dalam masa yang singkat
~Anda dapat merasakan kesan sensasi ketat dalam masa yang singkat wlaupun dgn penggunaan yang pertama
~Meremajakan dan menyuburkan dinding vagina
~Melembapkan dan memberikan sensitivity pada dinding vagina
~Merangsang ghairah seksual
~Mencegah bakteria dan anti-fungal
~Kesan keseluruhan vagina yang bersih, harum, sihat dan segar
~Mengembalikan keyakinan diri bersama suami

VAGINA SIHAT, RUMAHTANGGA BAHAGIA!!!

siapa yang perlu menggunakan gel ini?

~ wanita - wanita yang sibuk bekerja yang kurang tahu tentang penjagaan alat sulit
~ wanita - wanita yang kurang bernafsu utk menikmati hubungan seks bersama suami.

Situasi bila paling sesuai utk menggunakan intim gel ini???

~ boleh dijadikan sebagai gel penjagaan harian utk kebersihan dalaman faraj selepas dibersihkan oleh Jamu Dewi Suci

Jika anda Menggunakan Intim Gel SDM pertama kali:

1- faraj anda akan terasa sejuk. selepas 1 ke 2 jam anda akan terasa seperti lecak dan banjir air keluar dari lubang faraj.

2- akan terasa seperti tidak selesa kerana air dari dalam faraj akan turun dengan sendirinya.

3- bersihkan faraj anda. sapukan n masukkan kembali gel kedalam faraj anda.

4- jika anda mempunyai keputihan atau kekotoran akan berlaku tindak balas seperti gatal2.

5- selang hari kedua atau ketiga..faraj anda TIDAK AKAN TERASA SEPERTI BERAIR.

6- penggunaan yang kerap ANDA AKAN TERASA SELESA SEBAB COOL DAN KERING, SEMPIT DAN SANGAT2 RASA SELESA

7- penggunaan yang berterusan akan memberi effect kesegaran kepada seluruh badan anda.

rekemen: DI GUNAKAN SETIAP HARI 2 KALI SEHARI SEBAGAI AMALAN HARIAN

HANYA MEREKA YANG SUDAH PERNAH MENGGUNAKAN GEL INI AKAN TAHU KEBAIKAN PRODUK INI.

ANDA PATUT MENCUBANYA ...UTK MENGEMBALIKAN DERIA SENSITIF SEMULAJADI YANG MENJADIKAN ANDA LEBIH SEKSI DAN MENGUNDANG RASA INGIN BERCINTA

CARA GUNA:

~ Sapukan sekitar dinding vagina guna jari. Ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina supaya lebih sensitif dan ketat.

~ Gunakan setiap hari sebagai amalan dan rawatan harian. 


CARA PAKAI:

Picit gel sebesar duit 10 sen, sapukan di sekeliling dinding vagina

- 2 kali sehari selepas mandi
- 15 minit sebelum bersama

"Sapukan ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelentik" dimana ada satu titik ghairah dipaggil "G-SPOT". gel ini akan mematikan fungus2 dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya... keputihan. apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali. boleh digunakan oleh sesiapa saja tanpa mengira usia. ada juga wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitivity especially selepas bersalin. elok untuk mereka yg faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan kelembapan semulajadi dan amat2 sesuai utk mereka yg menghampiri peringkat menopos dan yang telahpun menopos. insyaallah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yang semakin lupus."


rekemen penggunaan: digunakan setiap kali masuk ke tandas.




vagina tightening gel VTG SDM

Siapa yg boleh menggunakannya

Vagina Tightening Gel (VTG) ni digunakan oleh wanita berkahwin yg ada masalah kekeringan vagina,,,keputihan melampau,,,rahim yg longgar sbb fungsi dia utk melembapkan & merangsang titik ghairah & bagi vagina jadi sensitif apb dirangsang,,,juga merapatkan & mencuci keputihan secara harian apb disapu di sekitar dinding vagina,,,

jgn disapu waktu nak bersama krn dikhuatiri keputihan keluar semasa bersama,,,guna pada waktu lain utk menarik keputihan keluar krn VTG membersihkan keputihan secara harian di permukaan vagina sahaja,,,

berbeza dgn jamu dewi suci yg mencuci kotoran dr pangkal rahim,,,

VTG juga boleh digunakan oleh anak dara yg mempunyai masalah keputihan tetapi jgn dimasukkan ke dalam vagina hanya sapu di luar kawasan vagina sahaja,,,

Penggunaan VTG secara berterusan menyebabkan rahim menjadi lembap,,sensitif,,ketat,,bersih dari keputihan,,,n rahim menjadi gebu & subur,,,

Intimate Manwash SDM

Pencuci Bahagian Intim Untuk Lelaki

Manwash adalah pencuci sulit lelaki yg pekat membersih dan menyegar secara keseluruhan. Memberi rasa segar dan tidak melekit sepanjang hari. Membantu mengelakkan kegatalan yang disebabkan fungus dan bakteria. Membantu memberikan kelegaan kulit dan membaiki sel-sel kulit rosak. Sejuk menyegarkan.

Daddy Cool Intimate Manwash (DCMW) - RM 68 (Hijau)
Cool & Steady Intimate Manwash (CSMV) - RM68 (Biru)

Pencuci Khas untuk kaum Adam yang masih teruna, sudah berkahwin serta duda. Rasai kesegaran dan tambah keyakinan sepanjang hari. Mampu merawat gatal-gatal, kulit kering, menyah bau, luka-luka kecil akibat garu, berkuping dan keruping serta bersifat anti bakteria.
Selepas bersukan peluh satu badan.
Tergaru -garu gatal sebab air garam kluar dan terkena tempat sensitif. Mr Z , testis serta dubur merupakan kawasan yang paling sensitif untuk orang lelaki dan kebersihan amatlah perlu.

Daddy Cool Intimate manwash dan juga Cool & Steady intimate manwash diperbuat drp ramuan exklusif khas untuk orang lelaki terutama yang aktif.

Selain sejuk nyaman dan menyegarkan, ia juga merupakan pencuci intim yang sesuai bersifat anti bakteria dan lembut yang boleh menghilangkan gatal-gatal di mr Z , mengawal kelembapan kulit, mengelakkan kulit kering , menanggalkan kuping2 dan keruping di kawasan mr Z dan sekitar dengannya.

Ia juga dapat membantu sembuhkan luka2 kecil serta calar2 akibat garukan. Paling indah diguna sebelum bersama pasangan untuk tambah kegairahan dan keyakinan.

Cara nak guna , picit sedikit ke tapak tangan, letak sedikit air untuk dibuihkan dan sapu rata keseluruh mr z, testis dan dubur .Bilas dengan air bersih dan keringkan. 
Guna tiap kali bersuci.

=================================================
Tahu tak apa istimewanya manwash keluaran Moden Tradisional?
=================================================

Ia mengandungi bahan2 semulajadi dari herba terpilih untuk memelihara kebersihan dan meningkatkan keyakinan lelaki. Ianya sungguh lembut dan memelihara Ph bahagian sulit. Yang penting ia dapat membantu mengelakkan jangkitan fungus dan kerengsangan bahagian sulit lelaki dan hilangkan bau yang masam. Aroma segar dan semulajadinya juga mampu merangsang pasangan anda ketika bersama.

Gabungan Jojoba oil , Castor oil, aloe vera dan lain-lain bahan terpilih dapat mengekalkan kelembapan, melegakan gatal-gatal, kurangkan calar-calar akibat garu dan membantu menanggalkan kulit kering di area tersebut.

Cara Guna Manwash:
Picit sedikit 'Daddy Cool manwash " di tapak tangan, letak air sedikit dan cuci rata di seluruh kawasan hadapan sampai belakang termasuk kerandut sampai berbuih. Gunakan tiap kali mandi dan selepas buang air ( kecil atau besar) . Bilas hingga bersih. Anda akan rasa sejuk segar nyaman dan harum sepanjang hari. Insha Allah tiada gatal-gatal dan keruping akan tanggal dalam beberapa hari.



WHATSAPP : 0174079332 Nanie

Feminim Wash Seri Dewi Malam SDM


 Pencuci Wanita Berubat Haruman Roses & Arabic Spices






SDM MEDICATED ARABIC/ROSE FEMININE WASH (FW) RM48/100ML

~Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya.
Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.
~Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini.
~Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash ini.
~Tetapi awas. jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

# diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti
herba, flora & tumbuh2an utk mengekalkan pH normal vagina
# tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan
# selamat & sgt lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan
# kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa# tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
# amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan

*Feminine wash berbau wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan. 

Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya.Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang. 

Feminim wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.
Gabungan ubat hospital, herba yg dikomersialkan dan ekstrak ros..

 FW SDM adalah berubat. ubat hospital yang telah diolah dgn herba dan dikomersialkan oleh SDM, bkn sebarang pencuci wanita. Perkataan "medicated" pada fw itu sendiri memerlukan permohonan lesen khas .

Kandungan:
herba arab,
cengkih,
extrak sireh
dan manjakani.
UTK FW ROSES



Memang TAK PERCAYA pencuci wanita keluaran SERI DEWI MALAM sangat menakjubkan. Bahagian intim saya yang selama ini teramat gatal kini rasa sangat selesa dan kering. Dah bermacam2 PENCUCI WANITA pelbagai jenama saya beli dari farmasi tapi masaalah saya tidak selesai. Dengan sekali penggunaan pencuci wanita SERI DEWI MALAM saya amat terkejut. Ianya tersangat dingin, nyaman dan selesa. Macam ada aircond dalam kain..hahahaaa. Baunya pula sangat harum sampai melekat di tapak tangan!! I loikeeee sangat2..

Bahagian intim dan celah peha saya sentiasa berpeluh lebih2 lagi berjalan di bawah cuaca yg panas. Berbau jangan cakaplah..hanyir dan masam!!! Akibat kerap menggaru bah. intim saya habis luka2 dan berbekas hitam. Hodoh sangat sehingga saya malu pada suami. Serius!!! Kini bahagian intim saya semakin cerah. . Kini saya sentiasa merasa kering dan selesa. Yang bestnyer saya tidak perlu tergaru-garu lagi di hadapan orangramai. Dan muka tak merah padam lg apabila menahan gatal di khalayak ramai.huhuuu…Terimakasih kerana kenalkan saya dgn FEMININE WASH SERI DEWI MALAM. Kini saya lebih yakin dan suami saya amat sukakan harumannya.

Selepas ini saya akan gabungkan penggunaannya dgn MASKER INTIM utk lebih power!!!
====================================
Pernah tak alami situasi sebegini?
Miss V mengalami gatal2?
Miss V berbau yang kurang menyenangkan?
Miss V sentiasa lembab dan kerap menukar panties?
Miss V kurang selesa ketika datang bulan?
Miss V mengalami keradangan kerana pencuci wanita lain?

JOM BERTUKAR KEPADA FEMININ WASH KELUARAN SERI DEWI MALAM!!!

DIDATANGI DENGAN 2 AROMA.. ROSE DAN ARABIC SPICES

.Khasiat Produk :
:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina, kering dan selesa
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan dan pedih akibat luka garu
:- Amat digalakkan ketika haid & ketika mengandung akibat perubahan hormon yg mnyebabkan keputihan melampau..












WHATSAPP : 0174079332 Nanie


Masker Intim MI SDM

Masker Intim MI SDM- Serbuk (8GM)






SDM Masker Intim (Amalan harian) - Merapatkan bibir faraj, merawat kegatalan & luka akibat keputihan.

Siapakah Yang Sesuai Untuk Menggunakanya:

- PEREMPUAN YANG SUDAH BERKAHWIN
-ANAK DARA
-IBU HAMIL


Ramuan: Manjakani, sireh, cengkih dan pinang muda

KEBAIKAN MASKER INTIM:

1- merawat masalah kegatalan di bahagian intim
2- menegangkan dan merapatkan bibir faraj yang menggeleber
3- menggebukan pipi vagina
4- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh / lebihan lendir
5- mengembalikan warna asal miss V (pinkish)
6- menghilangkan keputihan dan bau
7- merawat keputihan & jangkitan kuman
8-meningkatkan rangsangan apb disentuh-lebih sensitif (bagi wanita berkahwin yg menurun nafsunya)

Khasiatnya:

- Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
- Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
- Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
- Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj

Terbukti, MASKER INTIM juga mempunyai 1001 kegunaan, bukan sekadar di bahagian intim sahaja:

1- mencerahkan kembali kawasan berdaki dan gelap contoh di kawasan ketiak (akibat memakai deodorant terlalu lama), belakang leher, celah peha.
2- merawat luka kecil
3- merawat masalah ruam atau masalah kulit gatal di bahagian lain
4- ada yang menggunakannya untuk mengecutkan jerawat
5- merawat buasir
6- boleh digunakan sebagai pengganti deodorant
7- terkena sengat binatang, charlie, air bisa

Cara guna: 


1- Sapukan ke seluruh bahagian intim & Bersihkan bahagian intim dengan menggunakan MASKER INTIM sebagai scrub (scrub keluar semua daki-daki yang ada).
2- Selepas bersihkan, sapukan kembali bahagian intim dengan MASKER INTIM sebagai bedak. Termasuk bahagian pipi kanan dan kiri vagina.
3- Di bahagian lain, gunakan sebagai scrub untuk membuang daki dan memutihkan bahagian yang gelap.

Tips pemakaian MASKER INTIM untuk yang sudah berkahwin:

1. Selepas mandi, sapukan MASKER INTIM pada permukaan miss V antara 2 bibir.
2. Sapukan juga pada *MUTIARA KECIL* yang sensitive agar ianya kembang mewangi dan segar seperti anak dara.
3. Sapukan juga di permukaan lubang kerana masker ade fungsi merapatkan
4. Sapukan juga pada celah peha supaya warna hitam di celahan itu semakin pudar.

:- Bahagian intim kering dan selesa,cerah,tegang & sensitif..

P/S: Sapukan Masker Intim (MI) hanya di kawasan vagina sahaja (luar sahaja) termasuk permukaan vagina kerana masker juga ade fungsi merapatkan kerana antara ramuan utamanya adalah Manjakani; semasa sapukan serbuk di permukaan jgn biarkan serbuk memasuki lubang vagina bagi mengelakkan serbuk terkumpul di dalam lubang vagina,,,,jika termasuk bersihkan dengan segera,,,,sebabnya masker berbentuk serbuk kita tidak mahu ia terkumpul di dalam jika dibiarkan lama2 boleh menyebabkan jangkitan pula so seeloknya sapu d luar n permukaan lubang sahaja,,,,sedikit sahaja sudah mencukupi sapukan nipis sahaja so sebotol dapat tahan lama sangat menjimatkan,,,,
















WHATSAPP : 0174079332 Nanie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...