Wednesday 5 August 2015

Feminim Wash Seri Dewi Malam SDM


 Pencuci Wanita Berubat Haruman Roses & Arabic Spices






SDM MEDICATED ARABIC/ROSE FEMININE WASH (FW) RM48/100ML

~Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya.
Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.
~Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini.
~Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash ini.
~Tetapi awas. jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

# diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti
herba, flora & tumbuh2an utk mengekalkan pH normal vagina
# tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan
# selamat & sgt lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan
# kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa# tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
# amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan

*Feminine wash berbau wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan. 

Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya.Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang. 

Feminim wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.
Gabungan ubat hospital, herba yg dikomersialkan dan ekstrak ros..

 FW SDM adalah berubat. ubat hospital yang telah diolah dgn herba dan dikomersialkan oleh SDM, bkn sebarang pencuci wanita. Perkataan "medicated" pada fw itu sendiri memerlukan permohonan lesen khas .

Kandungan:
herba arab,
cengkih,
extrak sireh
dan manjakani.
UTK FW ROSES



Memang TAK PERCAYA pencuci wanita keluaran SERI DEWI MALAM sangat menakjubkan. Bahagian intim saya yang selama ini teramat gatal kini rasa sangat selesa dan kering. Dah bermacam2 PENCUCI WANITA pelbagai jenama saya beli dari farmasi tapi masaalah saya tidak selesai. Dengan sekali penggunaan pencuci wanita SERI DEWI MALAM saya amat terkejut. Ianya tersangat dingin, nyaman dan selesa. Macam ada aircond dalam kain..hahahaaa. Baunya pula sangat harum sampai melekat di tapak tangan!! I loikeeee sangat2..

Bahagian intim dan celah peha saya sentiasa berpeluh lebih2 lagi berjalan di bawah cuaca yg panas. Berbau jangan cakaplah..hanyir dan masam!!! Akibat kerap menggaru bah. intim saya habis luka2 dan berbekas hitam. Hodoh sangat sehingga saya malu pada suami. Serius!!! Kini bahagian intim saya semakin cerah. . Kini saya sentiasa merasa kering dan selesa. Yang bestnyer saya tidak perlu tergaru-garu lagi di hadapan orangramai. Dan muka tak merah padam lg apabila menahan gatal di khalayak ramai.huhuuu…Terimakasih kerana kenalkan saya dgn FEMININE WASH SERI DEWI MALAM. Kini saya lebih yakin dan suami saya amat sukakan harumannya.

Selepas ini saya akan gabungkan penggunaannya dgn MASKER INTIM utk lebih power!!!
====================================
Pernah tak alami situasi sebegini?
Miss V mengalami gatal2?
Miss V berbau yang kurang menyenangkan?
Miss V sentiasa lembab dan kerap menukar panties?
Miss V kurang selesa ketika datang bulan?
Miss V mengalami keradangan kerana pencuci wanita lain?

JOM BERTUKAR KEPADA FEMININ WASH KELUARAN SERI DEWI MALAM!!!

DIDATANGI DENGAN 2 AROMA.. ROSE DAN ARABIC SPICES

.Khasiat Produk :
:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina, kering dan selesa
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan dan pedih akibat luka garu
:- Amat digalakkan ketika haid & ketika mengandung akibat perubahan hormon yg mnyebabkan keputihan melampau..












WHATSAPP : 0174079332 Nanie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...